sunnuntai 16. marraskuuta 2014

Moikka taas pitkästä aikaa!

Siitä taitaa taas olla hetki kun oon tänne kirjotellu. On tosiaanki ollu toi aika vähän vähissä koska pitäis saada kaikki mahtumaan yhteen pakettiin eli siis työt, koulu ja vapaa-aika. Nyt ajattelin kuitenki skarpata ja kirjotella tännekkin! Oon nyt pienenajan sisään käyny helsingissä muutamaanki kertaan hetken mielijohteesta katsomassa Jasua ja tietysti shoppaamassa. Kuukauden sisään on mahtunu niin paljon! Oon muuttanut ja ostanut auton. Tai no, en kyllä tiiä voiko autoks edes sanoa. Mut mun suurin haave siis toteutui ja muutin omaan kämppään ja nyt oon päässy sisustamaan omaa kotia joka on aivan sanoin kuvaamattoman mahtaa, koska sitä oon odottanu jo pienestä tytöstä saakka. Oon nyt saanut tosi ison vastuualueen ja oon kyllä silti hengissä pysynyt vaikka itsenäisesti elelenkin. Välillähän sitä tulee kyllä mietittyä että jos äiskä olis vähän jeesaamassa joissakin asioissa. Mutta eiköhän tässä pärjätä! Oon kyllä huomannu tässä yksin asumisessa hyvät sekä huonot puolensa.

Jos aloitetaan vaikka noista hyvistä asioista:

-Kukaan ei ole valittamassa jos on vähän tiskiä tai pölyä
-Saat tosiaankin olla rauhassa silloin kun itse haluat
-On kämppä kokonaan omassa käytössä
-Voit sisustaa miten haluat


Huonoja asioita:

-Siivoaminen
-Vastuu
-Laskut


Oon ajatellu alottaa vlogaamisen tässä jossain vaiheessa koska luulen että se olis vähän mieluisempaa puhua kameralle ku kirjotella tänne aina joskus.

Pistän vielä tohon pari kuvaa! :)






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti